AMA Norrland AB ny medlem i Svenska Solskyddsförbundet

Ytterligare ett solskyddsföretag har valt att ansluta sig till Svenska Solskyddsförbundet, denna gång hälsar vi AMA Norrland varmt välkomna till oss. Vi ser fram emot ett bra samarbete med AMA Norrland och tycker det är lite extra roligt att vi fått en ny medlem från den norra delen av Sverige denna gång så att den geografiska spridningen ökar i förbundet.

AMA Norrland presenterar sig:
"Vi bygger markiser
Så underbart skönt - men ibland kan det bli lite för bra, både för dig själv och dina möbler eller textilier.
Med professionella solskyddslösningar från AMA Norrland släpper du in solens ljus och värme när du själv vill.

Egen tillverkning
AMA Norrland är ett av Sveriges mest erfarna företag inom markistillverkning. Vi har en egen utveckling, tillverkning samt produktion och vi säljer markiserna till återförsäljare runt om i landet.

Vi hjälper dig att hitta rätt
Hos den lokala återförsäljaren får du goda råd och hjälp att välja den markislösning som passar dina behov och förväntningar."

AMA Norrland AB
Plåtslagarvägen 15
861 36 Timrå
E-post: info@amanorrland.se