Två nya medlemmar

Vår medlemskår har under förra veckan utökats med två medlemsföretag och vi hälsar Anderssons Markis AB och HemX AB varmt välkomna till Svenska Solskyddsförbundet.

"Anderssons Markis har sedan mer än ett halvt sekel levererat solskydd och är därmed en av landets äldsta tillverkare av solskydd. Vår framgång baserar sig på trygga leveranser av högkvalitativa märkesprodukter. Ett koncept som gett oss stort erkännande och tiotusentals nöjda kunder sedan starten 1957"

Anderssons Markis AB
Honungsgatan 10
432 48 Varberg

Telefon: 0340-64 11 80, Hemsida: www.anderssons.se, E-post: info@anderssons.se

"HemX startades av Stefan Sandberg i oktober 2013 i Vetlanda. Butiken öppnades i april 2014. Då företaget bedrivs i en mindre ort så har vi en bred produktflora men där gemenskapen är att de flesta produkterna även skapar arbete i form av installation samt framtida service.

Vår affärsidé – att vara den bästa och trevligaste butiken för garageportar, ytterdörrar, markiser, spabad samt skjutdörrar & garderobsinredning på småländska höglandet!

HemX AB
Storgatan 39A
574 31 Vetlanda

Telefon: 0383-500 03, Hemsida: www.hemx.se, E-post: info@hemx.se

HÄR hittar du fler medlemsföretag.